poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Czarina

Długo się zbierałam, żeby Wam ten sweterek pokazać.. za długo. Ostygły mi już emocje z nim związane, chęci i zapał do rozpisania, i choć noszę notorycznie, właściwie z niego nie wychodząc, to nareszcie nadszedł czas na jego prezentację. 

Sweterek powstał z cudnego Zagrodowego Merino Ulubionego, w kolorach antracytowo wrzosowych. Bardzo spodobała mi się ta mieszanka kolorystyczna, która posiada wystarczająco chłodu szarości i tego różanego, osmolonego dymkiem, ciepła wrzosu. Miał to być projekt wygodny, niezobowiązująco luźny, uniwersalny, i codzienny. Kobiecości w nim za wiele nie ma, choć jest dzianiną o bardzo okrągłych kształtach. 

Przyznaję, że podczas prac nad tym sweterkiem przepadłam na rzecz kilku technik, jest zatem nietypowe kształtowanie raglanu, które posłużyło mi potem do zbudowania całej dzianiny, jest prosty ścieg ściągaczowy i genialnie szeroki kołnierz. Nie ma za to guzików, choć może jeden dałby jeszcze jeden sposób noszenia i mniej byłoby w tym sweterku rozchełstu, a więcej klasy. Ale ostatecznie lubię się z nim bardzo i doceniam jego niebywałą wygodę. Sweter na co dzień, na spacer, na chłodniejsze wieczory na kanapie, w sam raz by się w niego wtulić i ogrzać, lub na szybko narzucić na ramiona tuż przed wyjściem. 

Sweter ten ma zasadniczo jeszcze jeden wielki plus. Noszalny jest zarówno na prawej stronie, jak i na lewej, dzięki luźno fruwającym kieszonkom, które w kilka sekund można przerzucić na drugą stronę. 

Same plusy, prawda? 

No to czas na prezentację Czariny: 







..żeby nie być gołosłownym, przerzucamy "na lewo"...


też nieźle, prawda?





A to kilka wcześniej zrobionych zdjęć, niemalże tuż po zejściu z drutków, jeszcze sfalowany na krawędziach i niezblokowany, ale pokazuję, bo ja jakaś taka bardziej ułożona ;) 




Tak sobie wyglądamy... i tylko sama nie wiem.. rozpisać wzór?

w głowie mam ostatnio formę lżejszą, bardziej odjechaną, choć zmiksowaną z klasykiem.. kolorem malowaną.. a tak to na ten moment wygląda: 


I bardzo szczerze mówiąc, lubię się bawić kolorami!!!!

Pozdrawiam ciepło życząc słonecznego, barwionego wiosną tygodnia!

93 komentarze:

  1. Super sweter! Kolejny udany projekt :) Do tego brawa dla Marty za cudne farbowanie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta spisała się lepiej niż na medal! uwielbiam jej farbowania!

      Usuń
  2. Co za pytanie, oczywiście że rozpisać! Zgadzam się z Laurą :) ... tym razem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. jasne, że rozpisać !!! ja taki chcę !!! śliczny jest !!!
    no dobra, już nie krzyczę ;) rozpisz Asiu, proszę :))
    a ile tego Merino Ulubionego Zagrodowego zużyłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszło dokładnie 6 motków plus ciut szarości na kieszonki.
      Ślicznie Ci Alu dziękuję :*

      Usuń
  4. Sweterek jest cudowny :) Co to za pytanie!!! Pewnie, że trzeba rozpisać wór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to ladnie wyglada.Prosty sciagacz :)) ale reszta stanowi o jego urodzie.Gratuluje umiejentnego wykorzystania sciagacza.Potem jezeli wzor sweterka bedzie opisany to bardzo chetnie go wykorzystam (przynajmniej sie postaram) .Czasami do pani zagladam i staram sie czegos nauczyc Odwracany sweterek , cudne kolory i usmiech i zadowolenie z tego co sie zrobilo. Jest w czym wybierac. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję... ale mi miło! :))))))
      ale o jedno proszę, żadna ze mnie pani (przecież mam te 21 lat już od jakiegoś czasu, ale jednak ;), proszę mi pisać po imieniu :)
      Ściskam serdecznie!

      Usuń
  6. Cudowny Asiu, a Ty wyglądasz zjawiskowo:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. trafiłam do ciebie przez Maknetę,,piękny sweterek...i te kolorki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki są cudowne, to prawda, uwielbiam takie połączenie! :)))
      dziękuję i serdecznie pozdrawiam.. i rozgość się Kochana! :)

      Usuń
  8. Fajny sweterek. Na pierwszy rzut oka wygląda na kołowca. Ciekawa konstrukcja. Na Twoim miejscu rozpisałabym go :) Chciałabym go mieć na posiadaniu ;)
    Pozdrawiam ciepło, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też w takim razie zrobię :) dzięki!
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  9. Rozpisz obydwa😁 będziemy Ci wszystkie wdzięczne, a Ty będziesz mogła, dobrze ułożona (na lewym boku), pławić się w naszym uwielbieniu 😉 - proszę o czytanie z "przymrużeniem oka" ☺
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi :)
      Oba będą zatem rozpisane (i prawy i lewy) :)))))
      buziaki słodkie! i dzięki <3

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. wygląda na to, że retoryczne... ;)
      Ale naprawdę, nie spodziewałam się takiej reakcji... po prostu myślałam.. aaa... nawet nie chcę mówić co myślałam, ale dziękuję! :)
      Ściskam!

      Usuń
  11. Asja - patrząc na więcej zdjęć przekonałaś mnie. Ale mam jeden warunek :D - niegroźny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie długo nas trzymasz w niepewności. Ale zawsze warto poczekać, bo u Ciebie Asju same cukiereczki! Od Streeta do Ciebie zaglądam prawie codziennie i ciągle nie mogę wyjść z podziwu jak wymyślasz swe projekty. Czarina wielce sprytna ,czekam jeszcze na wiosenną zieleninkę. Pozdrawiam słonecznie i podkarpacko Ewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, ja nie wymyślam, one same gdzieś we mnie siedzą.. i nie ukrywam, ja się po prostu bawię sznurem, może to dlatego? :)
      Ściskam Cię serdecznie i dziękuję!!! :)

      Usuń
  13. Ależżż ciekawa konstrukcja:) Rewelacyjny sweter. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądacie razem z Carycą :) Taka uporządkowana liniami wersja kołowca wygląda naprawdę elegancko i po raz kolejny stwierdzam, że Twoja wyobraźnia dziewiarska jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś Ty znała prawdę.. ale kiedyś, na tej obiecanej kawie wyspowiadam się ze wszystkich grzeszków ;)
      Ale dziękuję Ci ślicznie! :))))

      Usuń
  15. Cudny! Na oko niby prosty, ale ileż w nim nieodgadnionej finezji! Zwyczajny ścieg, wyglądający niezwykle dzięki przemyślnej konstrukcji. Jesteś mistrzynią takich niuansów :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, dziękuję bardzo! :)))
      Naprawdę nie spodziewałam się, że ten sweter tak Wam się spodoba <3

      Usuń
  16. Witam. Jaki miły początek tygodnia :)) Oczywiście, że rozpisać. Czekam na ten sweter od dawna, nawet wełenkę kupiłam. Nie wiem tylko czy z ilością trafiłam. Pozdrawiam. Aga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilość będzie zależna od rozmiaru, o czym z pewnością napisze dokładnie na stronie wzoru jak będę gotowa z publikacją..
      ale numer :) cieszę się jak dziecko czytając te Wasze komentarze! - dziękuję :*

      Usuń
  17. Cóż to za pytanie?
    - RETORYCZNE!
    pozdrawiam
    n

    OdpowiedzUsuń
  18. Zatkało mnie ;) Kołowce rządzą! Kolejny piękny patent na kołowca - nie ma opcji - musisz rozpisać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę? no to skoro muszę.. to się zabieram za liczenie :)
      dziękuję Karola!!! :*

      Usuń
  19. Ty tu nie czaruj tylko rozpisuj!!! Boski jest poza tym i Ty w nim też :) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  20. Asiu - czarująca Czarina - i dziwne pytanie - OCZYWIŚCIE pisać
    pozdrawiam Emilia

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak jak klasyczny kołowiec do mnie nie przemawia, tak Twój brałabym w ciemno. Kołnierza ani za dużo ani za mało, kieszonki jak wisienka na torcie, konstrukcja niebanalna jak zawsze... No pisac! Oczywiście że pisać!
    Ps. A kolor wełny obłęd!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zbadane są wyroki, jak słowo daję..
      myślałam, że skoro ich już tyle, to Wam się nie spodoba.. a tu proszę! kiepska ze mnie wróżka ;)
      śliczne dzięki Kamila! :*

      Usuń
  22. sprytnie to wymyśliłaś :))))))))))) mucha nie siada no i ten warkoczyk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję :D
      warkoczyk był eksperymentem, raczej nie wyjściowym, ale cieszę się, że się podoba :D

      Usuń
  23. Kobieto Ty nie pytaj tylko rozpisuj.Wydziergałam Aurorę-jeszcze ciepła czeka na blokowanie a już zaległą Lukrecję dziergam.Twoje wzory dzierga się z ogromną przyjemnością i radością w sercu.Kochana rozpisuj i to szybko.W sweterku wyglądasz slicznie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - wielkie, ogromniaste dziękuję!
      rany .. jak ja się za te wszystkie ciepłe słowa odwdzięczę?
      bardzo, bardzo Ci dziękuję:*

      Usuń
  24. Rozpisuj, rozpisuj, rozpisuj - cuuudny jest!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudny jest! a ja lubię drobiazgi w sweterkach - tu kieszoneczki dodają smaczeczku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smaczeczki jak kieszonki ja też lubię bardzo! :)
      buziaki :)

      Usuń
  26. Piękny sweter, wyglądasz w nim ślicznie :) Kieszonki są mega urocze!

    OdpowiedzUsuń
  27. Asiu pewnie,że rozpisywać.Nauczyłaś nas ,że każdy sweterek ,który tu jest pokazany jest rozpisany to i poprosimy o Czarinę.A Czarina jest śliczna i Ty w niej też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to nie mam już wątpliwości! :)
      bardzo, bardzo dziękuję :)))

      Usuń
  28. Kochana, piekna ta Czarina! Ma czary w nazwie wiec musisz się nimi dzielic, by czary dzialaly na większą ilość osób :-) Pieknie obie razem wyglądacie. Spisuj, spisuj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, nie pomyślałam o tym.. są czary, jest magia.. będzie zatem wzór!
      Dzięki Kochana! :*

      Usuń
  29. Rozpisać! cudny! tylko proszę też po polsku :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale piękny sweterek, pięknie w nim wyglądasz, do tego włóczka ... cudna i rozpisać oczywiście:)) ostatnia forma zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie dziękuję :)
      włóczka jest jak marzenie, jest po prostu genialna! a wyfarbowana tak, że o raju! doskonale! :D

      Usuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem oczarowana. Zatkało mnie i spadłam z krzesła:))))) Piękny ! Pozdrawiam serdecznie.Renata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poważnie? :D o raju... no to mam nadzieję, że się nie potłukłaś ;)
      dziękuję :*

      Usuń
  33. Odpowiedzi
    1. Zrobi się! skoro Ty chcesz, musi się zrobić :)
      dziękuję :*

      Usuń
  34. Pisz Kobieto koniecznie! Pisz! Od dawna obserwuję i podziwiam, ale dzisiaj to już rzuciło mnie na kolana. Pozdrawiam Dorota;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy to dobrze o mnie świadczy ale lubię "rzucać na kolana" :)
      Ślicznie Dorotko dziękuję :*

      Usuń
  35. Świetny projekt. Bardzo oryginalny. I te kieszonki! Jakby co, zgłaszam się do testowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło! dziękuję i będę pamiętać! :D

      Usuń
  36. Choć kompletnie nie mój fason sweterka to ponownie zafascynowana jestem Twoim pomysłem i perfekcyjnym wykonaniem :)
    Duet z Was zjawiskowy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny sweterek, uniwersalny pod każdym względem. Czadowa fryzurka na ostatnich zdjęciach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fryzurka to był chwilowy kaprysik ;) albo nieudolna wręcz próba wyplecenia tych moich króciusieńkich kędziorków ;)
      śliczne dzięki :)

      Usuń
  38. Asiu,oczywiście,że rozpisz wzór. Czekam na niego od dawna,jak tylko opublikowałaś pierwsze mgliście tajemnicze zdjęcia. Wiedziałam,że będzie zjawiskowy!!!!! Pięknie w nim wyglądasz.Też taki chcę!!! A ciekawa jestem co czarujesz z tych cudnych, kolorowych niteczek... Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kolorowych niteczek czaruję (ale mi się podoba to określenie! :D ) eksperyment ;) znany i lubiany w formie, ale jednak, z moją kropką nad "i" :) mam nadzieję, że się spodoba :D

      Usuń
  39. już nic nie mówię... kokieterię mam wpisaną w charakter, niepewność też, ale już nic nie pytam tylko się do pracy zabieram!
    dzięki serdeczne Dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Skoro moge po imieniu to mam proprosze Asiu o wpisanie mnie na liste testerow bo wspolne czarowanie moze byc ciekawe. Obym tylko dobrze odtworzyla "zaklecie" zeby mi ropuch jakis nie wyszedl.Ale patrzac na inne twoje wydziergi to i mnie sie uda ;) mam nadzieje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za ofertę ślicznie dziękuję, będę potrzebować testerek to się odezwę :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    2. Oj, bedzie sie czarowalo.;)))) Fajnie ;).Przy tylu projektach, ktore bylas w stanie stworzyc i tych,ktore napewno jeszcze wymyslisz. Pozdrawiam.

      Usuń
  41. No, co to za pytanie czy rozpisać?.....TAK, TAK,TAK! koniecznie...jeju, znowu świetny model wymyśliłaś, a wykonanie to mistrzostwo:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję! :D bardzo mi miło to słyszeć! :D

      Usuń
  42. Cóż to w ogóle za pytanie? Asiu, szkoda, żeby TAKI projekt zniknął w odmętach zapomnienia, chyba nie masz co się zastanawiać, tylko podjąć jedyną i słuszną decyzję - pisać:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podjęta! i już wprowadzona w życie - trzymaj kciuki za obliczenia :D (PS liczę na Ciebie!)
      buziaki!

      Usuń
  43. Asiu, Czarina jest czarująca.Koniecznie zapodaj wzór. Dobre i fajne trzeba i należy rozpowszechniać! Czekamy na kolejny wzorek z tych co to "muszę je mieć!".Nie wiem czy życia stanie żeby Ci dotrzymać kroku. A ja ciągle czekam na Los Hervideros.Błagam, opublikuj go kiedyś,bo się pochoruję, a cudną limonkową wełenkę to mi mole zjedzą. Teraz się trzeba rozglądnąc za czymś na Czarinę.Twój dobór kolorów wydaje się bardzo trafiony. Pozdrawiam serdecznie z pracy(wystrojona w Cocachinę)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabrysiu Droga.. mole przepędzaj lawendą.. Los musi jeszcze swoje odczekać, jak złapię w końcu sposób na rozpisanie, to będzie! cierpliwości :D
      Jeśli mam Wam organizować dziergołki to muszę troszeczkę Was wyprzedzać, prawda? ;D
      Ściskam serdecznie i dziękuję po stokroć :*

      Usuń
    2. Asiu, cierpliwa to ja jestem, tylko się boję,że przegapię, bo tak nas wyprzedzasz,że nie nadążam.Kręcę teraz czarną Inky w duuużym rozmiarze i głaskam włóczki na Lukrecję i Nelumbo i... zastanawiam się, gdzie czasu dokupić. Lawenda już posadzona.Pozdrawiam pięknie!

      Usuń
  44. Piękny sweter. Lepszy od kołowca bo nie posiada "nadmiaru" materiału. W sam raz dla niskich i szczupłych osób (takich jak ja). :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) faktycznie, nie posiada nadmiaru, i w sumie, nie jest typowym kołowcem bardziej "owalowcem" :) lub "jajowcem" ;)
      Ściskam i cieszę się, że się podobamy - dziękuję :)

      Usuń
  45. normalnie nie mam pytań!!!...albo inaczej mam ich miliony....ale jak to możliwe tak zaprojektować? tak w głowie? na kartce????
    już wiem, że podjęłaś słuszną decyzję!!! Powodzenia - tak pro forma, bo pewna jestem, że się uda:)
    gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)))))
      powodzenie i kciuków trzymanie zawsze się przyda :)
      Na kartce to jeszcze projektować takich dzianin nie potrafię, ale eksperymentowanie mi służy - najwidoczniej :D
      Ściskam mocno!

      Usuń
  46. Sweterek bardzo efektowny, śliczna włóczka.Chociaż lubię proste fasony to CZARINĘ muszę mieć.Asiu rozpisz szybko. Pozdrowienia cecylia

    OdpowiedzUsuń
  47. asja - gdzie mogę zakupić wzór?? Szukam, szukam... i nic?
    kiwicka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Jeszcze nie został opublikowany.. Lada moment będzie w sieci - najpóźniej jutro wieczorem, o czym na pewno poinformuję na blogu :) cierpliwości jeszcze ciut :)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...