niedziela, 27 września 2015

Mombasa

Tuż po wykonaniu latawca (klik) uderzyło mnie, jak wiele możliwości ma w latawcu zastosowana konstrukcja. Właściwie otwarły mi się oczy.. lubię takie zabawy ze sznurem, kiedy jeden projekt prowadzi mnie, niczym jak po nitce do kłębka, do kolejnego.. Szybko, bo właściwie natychmiast nabrałam oczka i wylądowałam tu - oto Mombasa, kawałek dzianiny mocno inspirowany muzyką, kontrastami, powstały z przekory, bo niemożliwe nie istnieje, jest tylko to, co zostało jeszcze nieodkryte.. ;)















Sesja, tym razem, odbyła się w malowniczej miejscowości sąsiadującej z naszym zakątkiem. Właściwie to nie wiem jak to się stało, że jeszcze nigdy wcześniej tam nie zaglądnęliśmy.. trzeba to zmienić.. Mam wrażenie, że znaleźliśmy miejsce, do którego będziemy wracać, nie tylko w celach fotograficznych, ale tez dla przyjemności. 

A Wam jak mija weekend? dziergacie? co nowego na drutkach u Was? 

25 komentarzy:

  1. Boska!!! Kolorystyka nadal zachwyca :)) Jaka piękna z Ciebie okularnica :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście szal super, ale TY!!!! ZACHWYCAJĄCA:))) okulary, makijaż, włosy, no wyglądasz cudnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. No, fantazję to ty masz :) i - szczęściem - dar by ją "przekuć" na niteczki. Chusta jest niesamowita, już ją widzę u siebie, tylko w innych kolorach. Dołączam też do wielu opinii, że pięknie wyglądasz. Pozdrawiam, Aga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny!
    Zrobię sobie na pewno.
    Zdradź jeszcze Asiu, jakie to miasteczko z takim zamczyskiem-twierdzą. Świetne te geometryczne komentarze do Twej chusty na drzwiach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę, to Altena, miejscowość niezwykle malowniczo położona, z gigantyczną twierdzą na wzgórzu i niestety, jakby opustoszała.. smutne to trochę, bo niezwykle urokliwy to kawałek ziemi..
      dzięki!

      buziaki!

      Usuń
  5. Cudny, boski i w ogóle!
    Muszę taki mieć. :)
    Zaczynam więc poszukiwania idealnej włóczki i czekam cierpliwie na wzór.
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło - dzięki! :) z tym się mam nadzieję uporać szybciej niż z latawcem :)
      buziaki!

      Usuń
  6. wszystko jest perfekcyjne: kolory, forma i Ty w tej sesji! po prostu pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna Mombasa i piękna Asja w równie pięknych okolicznościach przyrody!!! Pozdrawiam podkarpacko Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdjęcia! Jak ci dobrze w okularach! <3
    Konstrukcja jest MEGA! Bardzo mi się tez podobają te długaśne pikotki :) Karmię oczy....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzałki powinnam nosić tylko do czytania, ale też, o dziwo, lubię siebie z nimi na nosie :)
      Cieszę się bardzo, że Ci się podoba :)

      Usuń
  9. Ja się poddaje ale jak tylko będzie można kupić wzór będę się uczyć. PIĘKNE, niesamowite. Wielkie brawa za chęć tworzenia :-), Gosia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowne kolory, i te długaśne pikotki ala frędzle, świetny ozdobnik. Śliczna Mombasa (dla mnie bliżej Marakesh ;)) Pozdrawiam. PS. i podobami się twoja szminka, bardzo ci kolor pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dłuuuuugo szukałam takiego koloru szminki (zanabyłam chyba kilka, które w sklepowym lustrze wyglądały dobrze, ale już w domowym świetle nie za bardzo.. kto by pomyślał, że szminka może taki kłopot sprawić :) )
    Marakesh - to nawet lepiej! :))) dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo piękna chusta i Ty też niczego sobie :) Pierwsze zdjęcie najpiękniejsze. Kojarzy mi się z klimatami indyjskimi, przedmówczyni pisze o Maroku... podróżniczy szal wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...