czwartek, 11 czerwca 2015

Seductress / Uwodzicielka

Nie pamiętam kiedy i w jakich okolicznościach przyrody zdecydowałam się zakupić włóczkę na ten sweter, ale była to moja pierwsza przygoda z The Uncommon Thread. Długo trwało zanim zdecydowałam się wybrać kolor, jeszcze dłużej trwało zanim kliknęłam guzik "kup", pełna lęku i niepewności, że na nią nie zasługuję.. Miałam nadzieję, że jak już do mnie dotrze oczaruje mnie na tyle mocno, że bez zawahania wrzucę ją na druty. Tak też się stało. I choć kolor niebieski lub wariacje na jego temat nie należą do mojej ulubionej palety kolorów z tym było inaczej. Kolor tej włóczki nazywa się Orion, i, jak już nazwa słusznie podpowiada, jest to kolor nieziemski! Ciemny, nasycony, nęcący, kuszący, głęboki i intensywny w swojej elegancji. Krzyczał, nawet nie prosił, a wrzeszczał o projekt równy sobie. Elegancki, głęboki, intensywny i z w swej prostocie kobiecy, ale z pazurem. Taki jest też i ten sweter. Głęboki, z prostymi liniami, sexapilem, choć nieoczywistym i niewidocznym na pierwszy rzut oka. 

Przedstawiam Wam z przyjemnością sweter, który nosiłam w głowie i sercu już od dawna, musiałam tylko znaleźć tę odpowiednią dla niego włóczkę. Oto są. Ona i On. Para idealna. 

Seductress














Zdjęcia tego sweterka powstały w ogrodzie, z którego mogliśmy korzystać podczas naszego urlopu każdego dnia.. Magiczne miejsce, dopracowane w każdym calu, fantastycznie rozświetlone , zwłaszcza promieniami zachodzącego słońca. Gospodarze, u których gościliśmy, codziennie pytali nas czy nie mamy ochoty w tym ogrodzie popracować (w ramach agroturystyki, jak mniemam ;) ), ale nie śmialiśmy.. zważywszy na fakt, że w moich rękach uschnie nawet kaktus, nie chcieliśmy ryzykować utracenia tej magii i świeżości wypielęgnowanego ogrodu, jaką w nim zastaliśmy, ale korzystaliśmy biernie bardzo chętnie. Ja dziergając, Połówek czytając. 

Lubię takie projekty jak ten, swetry nieoczywiste, z pazurem, ale też i z klasą, lubię prostotę i stonowanie.. lubię bardzo, jak dzianina jest dodatkiem, i jak bez przeszkód przyrasta na drutach. Tak też było w przypadku tegoż swetra. Tak to ja dziergać lubię... 

A co Wy myślicie? 

Pozdrawiam Was ciepło i do następnego razu!


90 komentarzy:

  1. Ach, dech zapiera! Piękny! Ależ Ty masz fantazję. Rzeczywiście: nieoczywisty, zaskakujący, kobiecy, delikatny. .. cudne zdjęcia. Gratulacje Asiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wprost fantastycznie się prezentuje i wcale się nie dziwie, że duma Cię rozpiera :)
    Brawo, brawo, brawo.....
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. dzięki! Ale się cieszę, że Wam się podoba! :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. nieprzyzwoita.. "dziura" znaczy się? bo wkładka to aniołek, ale to wiesz... ;)
      buziaki i dzięki!

      Usuń
  5. Asiu gratuluję głowy pełnej pomysłów ,piękny projekt .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D dzięki - cieszę się bardzo, że Ci się podoba! :)

      Usuń
  6. Jest dokładnie taki jak opisałaś :)))) Kolor jak najbardziej mój, mniam. Asiku, wyglądasz obłędnie i kusicielsko ! I jak Ci włosy urosły! Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edi, włosy zdążyłam już nawet obciąć podczas wizyty w Krakowie, i to całkiem sporo.. z tyłu właśnie, żeby dziurę wyeksponować ;) Fajnie, ale fajnie, że Ci się podobamy! :* :* :*
      dzięki Kochana!

      Usuń
  7. Prześlicznie w nim wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie na długo? ;)
      odebrać Marzenie mowę... bezcenne! :D
      buziaki!

      Usuń
  9. Zazdraszczam pomysłowości. Sweterek boski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, cieszę się bardzo, że się podoba! :D

      Usuń
  10. Asiu, to jest po prostu nieziemski Orionek. Niby prostota, niby minimalizm, a tu i rękawki z zalotnymi mankietami i te plecy....... , które trochę ukrywają trochę pokazują, i kuszą i wabią. I niby grzecznie i niegrzeczne. Wielkie WOW !!!
    CUDOWNY
    Pozdrawia Cię Twoja siostra astralna �� - Monika vel malmonka.
    ������

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie, to jest ten nieziemski orionek, kuszący i niezwykle inspirujący! ale uwaga, uzależnia! Mam nadzieję, że Ty ze swoim będziesz się równie dobrze bawić! :D
      buziaki i uściski! :D

      Usuń
  11. On jest naprawde boski, z przodu, tylu i na rekawach! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu ten sweter jest bardzo niegrzeczny-:)
    tak bardzo ,że aż chcę go miec!!!
    Mam nadzieję ,że wzór będzie dostępny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D będzie, będzie, już nawet częściowo powstał, muszę go jeszcze dopracować, dopieścić.. zrobić test i mam nadzieję już w lipcu będzie gotowy!
      uściski serdeczne!

      Usuń
  13. Asiu kochana, ja nie wiem jak Twoja głowa wymyśla takie rzeczy, ale jedno jest pewne - w Twoim mózgu muszą dziać się jakieś tęgie i zacne synapsy.
    Jest wspaniały! Prorokuję pierwszą stronę na Ravelry! Top of the top! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby! oby! byłoby bosko! :D
      głowę mam raczej z tych o mniejszych obwodach (moje czapki na wszystkich za małe, a dostępne powszechnie na mnie za wielkie), więc tęgie chyba te synapsy nie są ;) nadrabiają rozmiar aktywnością ;)
      cieszę się jak dziecko tym Twoim komentarzem! śliczne dzięki :*

      Usuń
  14. Jesteś niekoronowaną Królową ultra kobiecych projektów :) Piękny, seksowny.... zamilknę, bo mnie ponosi powoli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o raaaaany - dzięki Reniu :* :* :*
      ściskam mocno!

      Usuń
  15. ... nie wiem co powiedzieć. Jest tak artystyczny i kobiecy, że chyba bardziej by nie mógł. Wyglądasz w nim obłędnie, a z tym czarującym uśmiechem to już całkowicie nieziemsko.
    I to jest dopiero zabawa z włóczką. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo serdecznie dziękuję Agata! <3 (no to płonę rumieńcem chyba po stopy aż!)

      Usuń
  16. Cudo! Przód taki skromny a z tyłu takie rozpasanie;-) . Wspaniały. Pozdrawiam Dorota ( znowu na kolanach)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wstawaj z tych kolan! bo sobie utłuczesz ;)

      dzięki serdeczne :*

      Usuń
  17. Asiu mowę mi odjęło pozdrawiam Emilia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubię mowę odbierać.. nie podejrzewałam nigdy siebie o takie zapędy ;)
      dzięki serdecznie!!! :D

      Usuń
  18. fantastyczny Orionek !! cudowny projekt !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie, włóczka jest the best!
      dziękuję bardzo! <3

      Usuń
  19. fantastyczny Orionek !! cudowny projekt !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale wymyśliłaś :))) tego to się nie spodziewałam - taki prosty z przodu, a z tyłu takie szaleństwo!
    a wełna o matko matko matko bosssssska
    buziole :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak zareagowałam jak do mnie dotarła... zresztą, na zdjęciach zgubił się jej trzeci wymiar gdzieś.. nie ma tego blasku, tej elegancji, którą w motkach widziałam. Zresztą wszystkie kolory z tej firmy mają w sobie taki metaliczny błysk - boski wręcz w ciemnej tonacji!
      odbuzioluję równie mocno! :*

      Usuń
  21. Zaniemówiłam. Masz Ty dziewczyno wyobraźnię, oj masz :)
    A włóczka wygląda obłędnie pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coraz mam wrażenie bardziej rozpasaną ;)
      cieszę się bardzo, że się ze mną nie nudzisz! o rany, jak ja lubię Was zaskakiwać :D
      buziaki!

      Usuń
  22. No właśnie blask włosów oczu jakbyś w ciąży była taka odmieniona 😉 sweterek wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic mi o tym nie wiadomo..
      blask włosów zawdzięczam maseczkom z jajca, a w oczach? to pewnie miłość i wakacje ;) idealne połączenie!
      dzięki serdeczne!

      Usuń
  23. Najpierw ryż, który gdziekolwiek pojawi się na tym swetrze, tam idealnie pasuje. Potem te ażury mankietowe, które są idealnym połączeniem prostoty i oryginalności. Świetne proporcje, w ogóle i w szczególe! Aaa... no i jeszcze "seks na plecach" - pierwsza klasa :) Bardzo Twój sweter, w najlepszym tego słowa znaczeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Marysiu bardzo dziękuję... ale wiesz, że gdyby nie te wyjątkowe, ciepłe i wspierające mnie na każdym kroku dusze, projekt siedziałby dalej w głowie, zamiast na drutkach, czy plecach.. tym bardziej - wielkie dzięki!! :*

      Usuń
  24. Asja, tym sweterkiem tłumy dziewiarek uwiedziesz, a one z kolei... kto to wie, nieprzyzwoita reakcja łańcuchowa się szykuje ;D Jestem pod wielkim, wielkim wrażeniem i trochę się bojam, co jeszcze w tej mądrej głowie może się kryć, bo wiesz, ja słabe serce mam... :) Piękny sweter, Ty piękna, cudowne zdjęcia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha.. no to się podzieje.. :) żadna to awaria prądu, jak w latach 90 bodajże, gdy w 9 miesięcy później nastąpił nagły wzrost ilości urodzeń, to może tym razem efekt podobny odnotujemy po publikacji wzoru? ;) rozpędziłam się? za bardzo? ;)
      nie bój nic.. to chyba już szczyt rozpasania na jakie mnie stać ;)
      dziękuję baaaaardzo za komplementy! :*

      Usuń
  25. Asiu piękny sweterek, jak zwykle bardzo kobiecy i delikatny, ale z niespodzianką ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Alllle nieziemski!!! Rewelacyjny, robi wielkie wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Człek z rana komputer włącza , a tutaj TAKIE niespodzianki! Gołe plecy! I to przy porannej herbacie:) Asiu, kolejny cudowny, zupełnie zaskakujący projekt, szczere gratulacje, czekam z niecierpliwością na kolejne Twoje projekty, co kolejny to doskonalszy:) Buziak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi... no masz, przepraszam, faktycznie nie pomyślałam o porannych czytelnikach ;) ale pierwsze zdjęcie przecież nie takie roznegliżowane ;)

      Cieszę się bardzo, że się podobamy :D - buziaki wielkie!

      Usuń
  28. Łaaaaaaał, na pierwszym foto urzekł mnie ten nieoczywisty kolor, ale jak zobaczyłam tył. No superaśny ten motyw, niby skromny, ale sexi, niby ażur duży, a nic nie odkryte. Takie lubie najbardziej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :D dzięki :*
      a kolor cudowny! jeszcze piękniejszy na żywo niż na zdjęciach!

      Usuń
  29. Wow! Przepiękny... normalnie ząbki z podłogi zbieram... :) Ja też chcę taki!!! Już! teraz! a właściwie nie... chcę wczoraj!..........................
    ...
    ... to kiedy dostanę...? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. da się zrobić! Aga, chociaż nie.. na wczoraj nie da rady :( ale na za kilka tygodni, jak najbardziej - będę Cię ścigać! :*
      buziaki!

      Usuń
  30. Powiem tylko tyle - chce go mieć :) zakochałam się w tym sweterki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Asju wielkie WOW. Cudny kolor, piękny fason i te zalotne plecy!!! Podziwiam i zazdraszczam talentu oraz wyobraźni dziewiarskiej. Pozdrawiam z dziennej zmiany tym razem Ewa. P.s Zapomniałam dopisać pięknie wyglądacie razem a fryzurę mam taką samą. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny,wszystko piękne jak szanowne przedmówczynie stwierdziły.

    Ja dodam- piękne zdjęcia.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przede wszystkim zasługa Połówka, spisał się na medal, prawda? :)
      dzięki serdeczne!

      Usuń
  33. Pięknie! Dla Twoich drutów konstrukcja czy wykrój w ogóle nie ma żadnych tajemnic. Po prostu wygląda, że sobie dziergasz a te łezki same się robią naturalnie jak rosną liście na drzewach. Wyższy poziom świadomości dziergającej. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też zazwyczaj bywa.. dziergam sobie, a jak wyjdzie nawet nie do końca to, co zaplanowałam to i tak się cieszę i noszę z dumą :D
      Choć ten taki nie był, ten jest dokładnie taki jak zaplanowałam a nawet lepszy! i fajnie, że nie wszystko potrafię przewidzieć :D
      Ściskam cieplutko i bardzo dziękuję :*

      Usuń
  34. Cudny...

    Wspaniały...

    Zachwycający....

    Piękny...

    Inny niż wszystkie.....

    Taki mój.... taki jak lubie.... Z zachwytu nie oddycham...
    Wcale...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia, serce mi pęknie z dumy.... dziękuję! <3

      Usuń
  35. jest boooski! pieknie na Tobie lezy ! i te detale! zakochalam sie w tym dekolcie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękny. Świetny kolor. Nieoczywisty tył. Ach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D radocha mnie nie opuszcza jak to czytam - dziękuję BARDZO!

      Usuń
  37. Asiu, po prostu majstersztyk:) Jesteś jak czarodziejka, czarujesz tymi dwoma patyczkami na żyłce;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam wrażenie, że w trakcie niektórych projektów po prostu jestem na haju, nieświadoma świata i życia.. i to jest piękne :) dziękuję za te słowa! :*

      Usuń
  38. Asiu sweterek jest przecudny a tył powala
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Chylę czoła przed Twoim talentem i wyobraźnią. Komponujecie się wspaniale. Ty i sweterek. Fantastycznie zgrany duet. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow! Coś niesamowitego. Jest tak piękny i tak niesamowicie wygląda, że aż brakuje mi słów, żeby to opisać. No cudo po prostu :)
    Zdradź proszę, skąd Ty bierzesz pomysły na coś tak niezwykłego? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak to skąd? gadam z włóczkami i ich słucham.. reszta dzieje się jakby poza mną :D
      dziękuję pięknie! :*

      Usuń
  41. bardzo mi sie podoba :)...w "dziurawych" mankietach i plecach, widze powiew swiezosci w dzierganiowych swetrach :) ...trzeba raverly troche "przewietrzyc" bo za duzo tam, podobniastych do siebie projektow :p :)
    ...niezla rewolucje robisz :) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tinkusiu..... zamarłam... dwa dni się zbieram po przeczytaniu Twojego komentarza - dziękuję! takie cosik od Ciebie.. ach!
      a wracając do rewolucji, a chętnie, trzeba przewietrzyć, odświeżyć! ale byłoby jeszcze świeżej Ciebie w tej rewolucji zobaczyć! Ty to byś dopiero NAMIESZAŁA! ja Ci nawet Kochana do piętusiów nie dorastam, choć na paluszkach stoję! :* :* :*

      Usuń
  42. Asieńko, szukam wokół i nie umiem znaleźć...😳
    Jednak nie opublikowałaś wzoru? Jestem niepocieszona. Przecież ja nie umiem popatrzeć i zrobić! Ratunku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Kochana, teraz to nawet ja już nie bardzo potrafię tak na niego popatrzeć i go zrobić ;)

      Ale tak poważnie.. nie publikowałam, i niestety nie zamierzam, wyrosłam już niestety z takiej formy, chociaż wciąż chętnie ten pulower zakładam na białą bluzkę :) Ale przykro mi bardzo, bo wiem, że to dla Ciebie nie jest na pewno fajne.. Kolejkę mam projektów do spisania już taaaaaak długą, że kolejnego sweterka naprawdę nie wcisnę :( wybacz.... :*

      Usuń
    2. Melduję posłusznie, że odpuściłam...
      Trochę trwało, jak widzisz, ale kurka - wieki nie robiłam na drutach (choć mam wrażenie, że to jak jazda na rowerze), w życiu nie robiłam od góry, nie mówiąc o reglanie i kształtowaniu dekoltu, wiec z czym do ludzi!��
      Zaczynam po Bożemu, od dołu, w kawałkach, może coś wyjdzie, trzymaj kciuki.
      Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam - niech ci się włóczka po drutach ślizga��
      Kasia

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...